Original title:
Marketingový mix Hotelu a restaurace Koníček
Translated title:
Marketing Strategy of the Hotel Koníček
Authors:
Říhová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Kincl, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je charakterizovat Hotel a restauraci Koníček, zjistit a popsat současný marketingový mix tohoto podniku. Na základě získaných informací zhodnotit situaci a navrhnout možná doporučení, kterými by podnik mohl zvýšit svoji konkurenceschopnost.The aim of this thesis is to characterize the Hotel and restaurant Koníček, discover and describe current marketing strategy of this company. On the base of the known information assess the situation and suggest possible recommendations, which the company could increase its competitiveness.
Keywords:
Marketing; Marketing strategy; Material environment; People; Place; Price; Processes; Product; Promotion; Service; Cena; Distribuce; Komunikace; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Materiální prostředí; Procesy; Produkt; Služba
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26750