Original title: Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Translated title: The interpretation of gender roles in the commercials
Authors: Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Ondrušková, Hana (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v televizní reklamě. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy zjišťuje, jak vypadají současné marketingové stereotypy v roce 2007 a hodnotí jejich vývoj. Zkoumá, jak jsou používányi muži a ženy k propagaci produktů a v jakém postavení se vzájemně v reklamě objevují. Výsledná zjištění jsou porovnána s názory veřejnosti na tuto problematiku reprezentované respondenty internetového dotaníku.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6612

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7558


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share