Original title:
Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Translated title:
The interpretation of gender roles in the commercials
Authors:
Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Ondrušková, Hana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v televizní reklamě. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy zjišťuje, jak vypadají současné marketingové stereotypy v roce 2007 a hodnotí jejich vývoj. Zkoumá, jak jsou používányi muži a ženy k propagaci produktů a v jakém postavení se vzájemně v reklamě objevují. Výsledná zjištění jsou porovnána s názory veřejnosti na tuto problematiku reprezentované respondenty internetového dotaníku.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6612