Název:
Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Překlad názvu:
The interpretation of gender roles in the commercials
Autoři:
Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ondrušková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v televizní reklamě. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy zjišťuje, jak vypadají současné marketingové stereotypy v roce 2007 a hodnotí jejich vývoj. Zkoumá, jak jsou používányi muži a ženy k propagaci produktů a v jakém postavení se vzájemně v reklamě objevují. Výsledná zjištění jsou porovnána s názory veřejnosti na tuto problematiku reprezentované respondenty internetového dotaníku.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6612