Original title:
Věrnostní programy se zaměřením na OK Plus
Translated title:
Loyalty programs focusing on OK Plus
Authors:
Fléglová, Helena ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nástrojů podpory prodeje, a tím jsou věrnostní programy. Jako jediné dokážou vytvořit velmi silnou vazbu mezi společností a zákazníkem a redukují tak míru jejich ztráty na minimum. Prostředkem k dosažení stanovených cílů je rozsáhlý systém benefitů, kterých mohou členové využívat. Vše je vysvětleno na programu OK Plus Českých aerolinií, který se po dlouholetém vývoji stal synonymem úspěšného věrnostního programu.The bachelor thesis focuses on one of the tools of sales promotion, namely loyalty programs. These as the only ones able to create a strong connection between the company and the customer while reducing the amount of their losses to a minimum. The means to achieve the specified goals is a wide system of benefits for the members. As an example of the working environment the Czech Airlines OK Plus loyalty program is explained more in detail. This program, after many years of development, became the synonym of a successful loyalty program.
Keywords:
benefits; loyalty programs; OK Plus; sales promotion; benefity; OK Plus; podpora prodeje; věrnostní programy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24301