Název:
Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Překlad názvu:
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Autoři:
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľ bakalárskej práce je teoreticky vymedziť pojem guerillový marketing ako jeden z nových trendov marketingovej komunikácie, poukázať na jeho výhody a nedostatky oproti tradičnej marketingovej komunikácii. Následne ako praktickú ukážku formou hĺbkového individuálneho rozhovoru priblížiť stratégiu vybranej spoločnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanoviť vnímanie guerillových aktivít a povedomie a postoj ku značke Nike medzi študentmi VŠ. Uvedené metódy skúmania spolu s teoretickými východiskami potvrdzujú guerillový marketing ako jeden z obľúbených a v praxi využívaných trendov marketingovej komunikácie, ktorý pomáha budovať povedomie o značke a vzťah so zákazníkom. Je ale dôležité, aby boli všetky guerillové aktivity použité v súlade s ostatnými prvkami marketingovej stratégie firmy.Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.The goal of the bachelor thesis is to theoretically define guerrilla marketing as one of the new trends in marketing communication and to point out its advantages and disadvantages compared to traditional marketing communication. Moreover, the aim is to show its practical use on a company active on the Czech market (Nike CR) by individually interviewing its current marketing manager for CR and SR who explains the company's strategy in the field of guerilla marketing. Finally, the goal is to examine the brand awareness and attitude to company's guerilla activities among university students via a short questionnaire. The stated methods of research confirmed guerilla marketing as a popular trend often used by companies within their integrated communication strategy among other traditional and modern forms of communication.
Klíčová slova:
guerilla marketing; marketingová komunikace; nové trendy; guerilla marketing; marketing communication; modern trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25831