Název:
Analýza marketingového mixu České spořitelny, a.s.
Překlad názvu:
Marketing mix ČS, a.s.
Autoři:
Strnad, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Krsička, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce je analýza komunikačního mixu největšího bankovního domu v České republice -- Česká spořitelna, a.s. Práce je rozdělená do dvou částí. V první teoretické části je zpracována problematika nejprve marketingového mixu a dále se detailněji zaměřuje na komunikační mix. Jde o teorii související s reklamou, osobním prodejem, PR a podobně. Práce pojednává i o nových nástrojích marketingu. V druhé praktické části je charakterizována Česká spořitelna, a.s. a je zde představena podoba a podstata nového reklamního konceptu v rámci celé skupiny Erste. Metodou deskripce jsou zde popsány aktuální kampaně banky, detailněji se práce věnuje hlavní činnosti bankovních poradců -- osobnímu prodeji. Součástí jsou i sponzoringové a PR aktivity a na závěr je provedeno šetření o povědomí klientů nové kampaně.This thesis analyzes a communications mix of the largest bank in the Czech Republic - Ceska sporitelna, a.s. The thesis is divided into two parts. In the first part it deals with a marketing mix and later on it focuses on the communication mix. The thesis also describes the theory related to advertising, personal selling, public relations and so on. This work also discusses new marketing tools. The second part is focused on the Ceska sporitelna, a.s., where is presented a basis and a substance of a new advertising concept across the Erste Group. The description method describes the current bank's campaign and with more detail it presents the main activities of banking advisors - the personal selling. This paper also includes the sponsorship and PR activities and finally it present the outcomes of survey, which is related to a clients awareness about the new campaign.
Klíčová slova:
banka; erste; kapmaně; marketing; mix; reklama; advertising; bank; campaigns; erste; marketing; sale
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25180