Název:
Marketingový mix vybraného podniku
Překlad názvu:
Company's marketing mix
Autoři:
Repaská, Kristína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom uvedenej diplomovej práce je analýza vytvoreného marketingového mixu novootvoreného podniku a jeho následná optimalizácia, resp. návrh nového. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. V prvej časti sú uvedené teoretické východiská a poznatky o marketingovom mixe a jeho tvorbe. Ide o základné poznatky o analýzach a krokoch potrebných pri definovaní jednotlivých prvkov marketingového mixu. V druhej praktickej časti je charakterizovaný podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho súčasný marketingový mix a návrh nového optimalizovaného marketingového mixu.Předmětem uvedené diplomové práce je analýza vytvořeného marketingového mixu nově otevřeného podniku a jeho následná optimalizace, resp. návrh nového. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé části je charakterizován podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho současný marketingový mix a návrh optimalizovaného marketingového mixu.The aim of presented Master's degree work is to analyze already established marketing mix of new business and to optimize it or suggest the new one. This master's thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part we have elaborated theoretical knowledge about marketing mix and its creating and summarized the basic analyses and theoretical resources, necessary to define particular parts of marketing mix. Second, practical part of this thesis includes a description of new established business Coffee Beer Wine bar u Kemov, characterization of the actual structure of its marketing mix and the scheme of suggested optimized new one.
Klíčová slova:
Marketingové analýzy; Marketingový mix; Optimalizace marketingového mixu; Marketing analyses; Marketing mix; Marketing mix optimization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23987