Original title:
Aktualizace standardů kvality České spořitelny a.s.
Translated title:
Updating of The Quality Standards of Česká spořitelna, a.s.
Authors:
Řeháková, Helena ; Hůlová, Marie (advisor) ; Plášková, Alena (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce "Aktualizace standardů kvality České spořitelny, a.s." je aktualizovat standardy kvality České spořitelny v souladu s požadavky klientů. Standardy se aktualizují každé dva roky proto, aby byla zaručena očekávaná úroveň produktů a služeb banky. V práci uvádím vybraná teoretická východiska pro kvalitu služeb. V další části je představena Česká spořitelna, a.s. a vysvětleny specifické pojmy. Jádrem diplomové práce je aplikace metody Quality Function Deployment. Následně se věnuji interpretaci výsledků výzkumu a určení kritických míst. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení.The goal of this diploma thesis named "Updating of The Quality Standards of Česká spořitelna, a.s." is to update The Quality Standards of Česká spořitelna in accordance with demands of customers. Standards are updated every two years to guarantee anticipated level of products and services. In diploma thesis I introduce starting-points for quality of services. In next part there is profile of Česká spořitelna, a.s. and some specific terms. The core of this diploma thesis is the aplication of Quality Function Deployment. Next parts include performance of research results and identification od critical points. Suggestion of improvement lead off the analysis.
Keywords:
Customer; Quality; Quality Function Deployment; Quality Standards; Service; Kvalita; Quality Function Deployment; Služba; Standardy kvality; Zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26579