Název:
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Překlad názvu:
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Autoři:
Kachanovska, Valeriia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The purpose of this thesis is to analyse existing tools for developing the concept of a brand that allow a systematic approach in their design and to propose ideas for improvement of these tools. The research object is the concept of building a brand according to the "Who? What? How?" Brand Building Framework. From the brand development of the portable digital player iPod, used as an example in thesis, the practical use of this model is analysed and a short evaluation of its effectiveness is performed.Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne praktické využití tohoto modelu a provádí se krátké zhodnocení jeho efektivity.
Klíčová slova:
Brand (značka); iPod; ochranná známka; propagace výrobku; brand; iPod; product promotion; trademark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25089