Název:
Exportní strategie vybrané firmy při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Export strategy of the chosen company entering foreign markets
Autoři:
Chmel, David ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Schwarz, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce řeší rozhodování konkrétní firmy o vstupu na zahraniční trhy. Na příkladech dvou zemí - Spojených Arabských emirátů a Indie ukazuje odlišnost podnikání a exportní strategie. Snaží se najít odpověď na otázku, zda využít na zahraničních trzích distributory, nebo zda je vhodnější cestou zakládání vlastních poboček.The diploma thesis addresses the specific business decisions about entering foreign markets. With the example of the United Arab Emirates and India it shows the diversity of business and export strategies. It tries to answer the question of whether to use distributors in foreign markets, or whether a more appropriate way is to set up its own branches.
Klíčová slova:
exportní strategie; Indie; Spojené arabské emiráty; export strategy; India; United Arab Emirates
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25305