Název:
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Překlad názvu:
National mentality as a factor influencing the international trade negotiations
Autoři:
Puchernová, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mojí bakalářské práce je zanalyzovat na základě rozebrání základních pojmů (národní mentalita, národní identita a národ), jak je ovlivňován český a německý způsob vyjednávání svou mentalitou. První kapitola popisuje jednotlivé pojmy a jejich definice. V následujících dvou kapitolách se věnuji české a německé mentalitě. Porovnávám je mezi sebou a analyzuji jejich vliv na mezinárodní obchodní jednání.The principal aim of this theses is to analyse in terms of parsing the fundamental terms (national mentality, national identity and nation), as influenced by Czech and German-style negotiating their mentality. The first chapter describes the various terms and their definitions. The next two chapters are devoted to Czech and German mentality. I compare them with each other and analyze their impact on the international trade negotiations.
Klíčová slova:
národní mentalita; Němci; obchodní jednání; Češi; Czechs; Germans; national mentality; trade negotiations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25450