Název:
Úpravy digitální fotografie pro reklamní účely
Překlad názvu:
Postprocessing in advertisment
Autoři:
Jordanidis, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je prezentovat možnosti netradičních úprav digitálních fotografií. V první části je popsán teoretický základ fotografie, její historie, vlastnosti a možnosti pořízení. Poté jsou detailně představeny dvě hlavní techniky úprav určené pro reklamu, společně se specializovanými programy. Celá práce je doplněna o praktické ukázky s postupem při úpravách.The goal of presented bachelor thesis is analyze possibilities of special modification the digital photographies. In the first part are discribed the theory of photography, its history, its features and possibilities of taking photos. After that are closely introduced two main arts of modifications using in advertising along with specializied softwares. Whole thesis is completed with practical illustrations with step to step procedure.
Klíčová slova:
digitální fotografie; HDR; Matte painting; Photomatix Pro; digital photography; HDR; Matte painting; Photomatix Pro
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27373