Název:
Zhodnocení působnosti Deutsche Zentrale für Tourismus na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Assessing the Scope of Deutsche Zentrale für Tourismus on the Tourism Market
Autoři:
Vinikarová, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá propagací destinace Německo na trhu cestovního ruchu, především v České republice. Cílem této práce je zjistit působení Deutsche Zentrale für Tourismus na českém trhu. Teoretická část charakterizuje pojem destinace a zaměřuje se na marketing destinace. Objasňuje také řízení cestovního ruchu na státní úrovni. Praktická část se zaměřuje na Deutsche Zentrale für Tourismus. Hlavní součástí práce je vlastní výzkum mezi cestovními kancelářemi, novináři a konečnými spotřebiteli, který je založen na dotazníkovém šetření.This paper deals with the promotion of Germany on the tourism market, especially in the Czech Republic. The aim is to investigate the effects of Deutsche Zentrale für Tourismus on the Czech market. The theoretical part characterizes the term destination and focuses on marketing of the destination. It also clarifies running tourism at governmental level. The practical part focuses on Deutsche Zentrale für Tourismus. A main part of this paper is personal research carried out on travel agencies, journalists and end users. It is based on survey research.
Klíčová slova:
destinace; marketing destinace; turistická centrála; řízení cestovního ruchu; destination; marketing of the destination; running tourism; tourist board
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26404