Název:
Nové trendy v marketingu telekomunikací
Překlad názvu:
New trends in telecommunications marketing
Autoři:
Machová, Vendula ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce mapuje situaci na trhu telekomunikací v České republice, analyzuje hlavní hráče na českém i světovém trhu a analyzuje možnosti marketingu a představení vyspělých technologií zákazníkům uživatelsky komfortní formou.Thesis maps the situation in the telecommunications market in the Czech Republic, analyzes the major players on the Czech nad world market, and analyzes the possibilities of marketing and presentation of high-tech to customers in user-friendly form.
Klíčová slova:
3G; ambient intelligence; business intelligence; LTE; M2M; marketing; telekomunikace; umělá inteligence; 3G; ambient intelligence; artificial intelligence; business intelligence; LTE; M2M; marketing; telecommunications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26562