Original title:
CRM ve společnosti Pro Gyn s.r.o.
Translated title:
CRM in company Pro Gyn s.r.o.
Authors:
Duchoslavová, Jana ; Plášková, Alena (advisor) ; Šklíbová, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá filozofií CRM, která v sobě propojuje prvky zajišťující kvalitní péči pro klienty, klade důraz na správnost a efektivnost procesů, kvalitu personálu a využívání IT technologií pro záznam všech důležitých skutečností ovlivňujících vývoj a průběh vztahu. Proto je implementace CRM vhodná i do zdravotnictví. Ve své práci jsem aplikovala pravidla správného fungování CRM na činnost soukromé gynekologické ordinace s cílem zlepšit dosavadní vztah zákazník - společnost.My diploma work is about philosophy of CRM which is connecting tools for good quality customer care, insists on propriety and process efficiency, quality of staff and usage of IT technologies for recording all important facts which can have impact on relationship. Because of this is implementation of CRM suitable for health care as well. In my work deal with rules of process funciton CRM to activity of private gynecologist clinic. My aim is improve relation between company and consumer.
Keywords:
CRM; FMEA; gynekology; health service; Pro Gyn; process; CRM; FMEA; gynekologie; Pro Gyn; proces; zdravotnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/11511