Original title:
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
Translated title:
Building up ASUS brand awareness among university students as a target group
Authors:
Třetina, Ondřej ; Postler, Milan (advisor) ; Herout, Lukáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce na téma "Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků" pojednává o vedení efektivní komunikační strategie zaměřenou na určitou cílovou skupinu. Firma ASUS patří mezi největší světové výrobce IT produktů s velmi silnou pozicí také v České republice. ASUS v současné době komunikuje značku spíše na jiné cílové skupiny než jsou vysokoškoláci. Na vysokoškoláky se zaměřuje jen velmi omezeně, vyvíjí zde prakticky nulovou komunikaci. Diplomová práce se zaměří na způsoby komunikace s vysokoškoláky.Thesis on the theme "Building up ASUS brand awareness among university students as a target group" is about an effective communication strategy aimed at specific target group. ASUS is one of the world's largest manufacturer of IT products with a very strong position in the Czech Republic. ASUS currently communicates the brand rather to other target groups. The communication to university students is very limited, there s practically no communication. This thesis will focus on ways to communicate with the university students.
Keywords:
ASUS; Brand; Brand awareness; Marketing communication; ASUS; Marketingová komunikace; Povědomí o značce; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26176