Original title:
Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice
Translated title:
Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s.
Authors:
Foukalová, Jana ; Skokanová, Dagmar (advisor) ; Šťastný, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pod názvem "Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice, a.s." ve své teoretické části charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které následně v aplikační části analyzuje a vyhodnocuje na základě informací o dané společnosti. Druhá část aplikační práce je založena na dotazníkovém šetření, z nějž jsou následně vyvozeny závěry a doporučení týkající se marketingové komunikace i samotných produktů, které společnost nabízí.The bachelor thesis titled "Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s." describes in the theoretical part all instruments of the communication mix, which are consequently analysed in the application part, based on the information about the selected company. The second part of the thesis is based on the questionnaire examination that provides the conlusions, findings and recommendations related to the marketing communication and to the products the selected company offers.
Keywords:
Communication mix; Marketing; Marketing communication; Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25819