Název:
Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice
Překlad názvu:
Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s.
Autoři:
Foukalová, Jana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Šťastný, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pod názvem "Analýza marketingové komunikace společnosti Vinné sklepy Valtice, a.s." ve své teoretické části charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které následně v aplikační části analyzuje a vyhodnocuje na základě informací o dané společnosti. Druhá část aplikační práce je založena na dotazníkovém šetření, z nějž jsou následně vyvozeny závěry a doporučení týkající se marketingové komunikace i samotných produktů, které společnost nabízí.The bachelor thesis titled "Analysis of marketing communication of a company Vinné sklepy Valtice, a.s." describes in the theoretical part all instruments of the communication mix, which are consequently analysed in the application part, based on the information about the selected company. The second part of the thesis is based on the questionnaire examination that provides the conlusions, findings and recommendations related to the marketing communication and to the products the selected company offers.
Klíčová slova:
Komunikační mix; Marketing; Marketingová komunikace; Communication mix; Marketing; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25819