Original title:
Marketingová komunikácia značky Benetton
Translated title:
Marketing Communication of Benetton
Authors:
Kročková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie firmy Benetton. Popisuje faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie zákazníka. Analyzuje situáciu na českom módnom odevnom trhu z pohľadu Benettonu a vybraných zahraničných firiem. Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie značky Benetton a hlbší rozbor tvorby reklamy v priebehu obdobia a následný vplyv kontroverznej reklamy na spotrebiteľa.Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy Benetton. Analyzuje situaci na českém módním oděvním trhu z pohledu Benettonu a vybraných zahraničních firem. Cílem práce je analýza marketingové komunikace značky Benetton a hlubší rozbor tvorby reklamy v průběhu období a následný vliv kontroverzní reklamy na spotřebitele.The bachelor thesis deals with marketing communication of Benetton. It describes factors that manipulates customer buying behavior. Analyzes the situation on the Czech fashion clothing market in terms of Benetton and selected foreign companies. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of Benneton, deeper analysis of ads during period and the subseqent impact of a controversial advertising to the consumer.
Keywords:
Benetton; controversial advertising; marketing communication; Benetton; kontroverzní reklama; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25703