Název:
Marketingová strategie značky Miele
Překlad názvu:
Marketing strategy of Miele
Autoři:
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sontag, Darina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o tom, co je to marketingová strategie, jaké má složky a jakým způsobem je vhodné prezentovat a distribuovat ten který produkt. Tento obecný vzor je dále použit pro analýzu současné marketingové strategie značky Miele, která je doplněna o výsledky dotazníkového šetření. Na základě analýzy současné strategie je navržena strategie nová, která má prémiové značce, jako je Miele, pomoci zvýšit tržní podíl i zisky.The thesis deals with the terms like marketing strategy, its components and the suitable way for promotion and distribution of the specific product. This general idea is then used for analysis of present marketing strategy of Miele which is accompanied by the questionary results. Based on the analysis of present marketing strategy is proposed new strategy which should help the premium brand like Miele to increase the market share and the profit.
Klíčová slova:
Event; Marketingová strategie; Marketingový mix; Miele; Propagace; Prémiová značka; Event; Marketing mix; Marketing strategy; Miele; Premium brand; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26535