Název: Marketingová strategie značky Miele
Překlad názvu: Marketing strategy of Miele
Autoři: Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sontag, Darina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Event; Marketingová strategie; Marketingový mix; Miele; Propagace; Prémiová značka; Event; Marketing mix; Marketing strategy; Miele; Premium brand; Promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26535

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74647


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet