Název:
Marketingové komunikácie golfu v ČR a SR
Překlad názvu:
Marketing communication of golf in CR and SR
Autoři:
Tomčová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Polišenský, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je analýza jednotlivých marketingových komunikácií používaných v golfe v Českej a Slovenskej republike, taktiež analýza marketingových činností dvoch vybraných golfových ihrísk, prostredníctvom ktorých si udržujú svoje postavenie medzi konkurenciou. V teoretickej časti sú spracované základné pojmy marketingu, športového marketingu, marketingovej komunikácie a jej jednotlivé formy v rámci športu v Českej a tiež Slovenskej republike. Témou praktickej časti je rozbor aktivít a následné doporučenie do budúcna v dvoch analyzovaných golfových ihriskách.Cílem této práce je analýza jednotlivých marketingových komunikací používaných v golfu v České a Slovenské republice, taktéž analýza marketingových činností dvou vybraných golfových hřišť, prostřednictvím kterých jsi udržují svoje postavení mezi konkurencí. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy marketingu, sportovního marketingu, marketingové komunikace a její jednotlivé formy v rámci sportu v České a Slovenské republice. Tématem praktické části je rozbor aktivit a následující doporučení do budoucna ve dvou analyzovaných golfových hřištích.Goal of this thesis is an analysis of marketing communication used in golf in Czech and Slovak republic and analysis of marketing activities in two golf courses, through they keep their position among the concurrence. In a theoretical part there is written basic information about marketing, sport marketing, marketing communication and its forms within the golf in Czech republic and Slovak republic as well. Topic of practical part is analysis of activities and the consecutive recommendations for the future in two analysed golf courses.
Klíčová slova:
marketing golfových hřišť; marketingové komunikace; sportovní marketing; marketing communication; marketing of golf courses; sport marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25701