Název:
Komunikační strategie neziskových organizací /mateřská školka/
Překlad názvu:
Communication Strategies of non-profit organizations /kindergarten/
Autoři:
Jersáková, Rut ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analýza trhu mateřských školek v Nymburce pro zjištění, jestli je na trhu místo pro novou mateřskou školu. Popisuje specifika marketingového mixu neziskových organizací. Zabývá se také technickými a výukovými poţadavky mateřské školy. Analyzuje poptávku po mateřské škole a v průzkumu trhu zkoumá hlavní zaměření mateřské školy, které by vyhovovalo potencionálním zákazníkům. Popisuje konkurenci a její nabídku. A nakonec se věnuje propagaci mateřské školy.The aim of this diploma thesis is to analyze the kindergarten market in Nymburk city to find out whether there is a demand for a new kindergarten. The thesis describes the specifics of marketing mix of a non-profit organization. It also deals with the technical and educational requirements of a kindergarten according to the Czech legislation. Furthermore, this diploma thesis analyzes the demand for a day care based on a market research which also explores the main specialization of a kindergarten that would meet the wishes of the potential customers. Moreover, it describes the kindergarten competition in Nymburk. Finally, it suggests some ways of promotion of the new kindergarten.
Klíčová slova:
analýza; marketing; mateřská škola; Nymburk; analysis; kindergarten; marketing; Nymburk
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24422