Original title:
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Translated title:
Analysis of image of company ČSOB LEASING, a.s.
Authors:
Rosí, Michal ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Freidinger, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně předat veřejnosti základní myšlenky své image.The thesis focuses on introducing the term corporate image. The purpose of the theoretic part is to explain the term corporate image with emphasizing its different parts from term corporate identity. And the sekond task of theoretical part is explaining terms brand and logo and find out how Theky can support the corporate image. The task of practical part of this thesis is to apply knowlege from theoretical part. Apply them why we will be researching if CSOB LEASING, a. s. suceeded in introduction thein corporate image to public and if they did it succesfully.
Keywords:
brand image; corporate identity; Corporate image; ČSOB LEASING, a. s; firemní identita; Image společnosti; image značky; ČSOB LEASING, a. s
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28184