Název:
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of image of company ČSOB LEASING, a.s.
Autoři:
Rosí, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Freidinger, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně předat veřejnosti základní myšlenky své image.The thesis focuses on introducing the term corporate image. The purpose of the theoretic part is to explain the term corporate image with emphasizing its different parts from term corporate identity. And the sekond task of theoretical part is explaining terms brand and logo and find out how Theky can support the corporate image. The task of practical part of this thesis is to apply knowlege from theoretical part. Apply them why we will be researching if CSOB LEASING, a. s. suceeded in introduction thein corporate image to public and if they did it succesfully.
Klíčová slova:
firemní identita; Image společnosti; image značky; ČSOB LEASING, a. s; brand image; corporate identity; Corporate image; ČSOB LEASING, a. s
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28184