Original title: Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Translated title: Media planning (with focus on print media planning)
Authors: Vyskočilová, Hana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Lašek, Ladislav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2004
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; media; media mix; media planning; print media; inzerce; mediální mix; mediální plánování; média; tisková média

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24547

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74439


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share