Original title:
KORPORATIVNÍ KULTURA V ORGANIZACI JAKO FAKTOR ZVYŠUJÍCÍ MOTIVACE PRACOVNÍKŮ A EFEKTIVITU PODNIKU
Translated title:
Corporate culture in the organization as a factor of increasing motivation and business effectiveness.
Authors:
Mashanlo, Elvira ; Kašparová, Eva (advisor) ; Surynek, Alois (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je provést analýzu 5 nejúspěšnějších podniku podle časopisu "Fortune 500": Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric a zjistit klíčové principy na kterých se zakládá jejich organizační kultura. Teoretická část představuje obecné pojetí organizační kultury, její elementy a způsoby vytvoření. V praktické části jsou aplikovány metody (dotazník, rozhovory) na vybrané společnosti a dále jsou zjištěny cíle, které se snaží dosáhnout dané společnosti a klíčové principy na kterých se zakládá jejích organizační kultura.The aim of this bachelor thesis is to elaborate the analysis of the most effective companies: Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric and to identify the fundamental principles of corporate culture.
Keywords:
aim; corporate cultural; excellent results; Principles; value; cíle; hodnoty; Organizační kultura; principy; vynikající výsledky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25470