Název:
Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand
Autoři:
Kováříková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vavřina, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií značky Harley Davidson. První kapitola teoretické části popisuje obecný marketing, jeho podstatu a marketingový mix. Zbylé dvě části se zabývají samotnou marketingovou strategií a marketingovou komerční strategií. V praktické části se již práce konkrétně zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie českého dealera Harley Davidson Praha. Tato analýza slouží jako základ pro určení návrhů na zlepšení.This thesis deals with the marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand. The first chapter of the theoretical part describes marketing in general, its essence and marketing mix. The remaining two parts deal with the marketing strategy and the commercial marketing strategy. In the practical part the thesis analyses marketing and communication strategy of the Czech dealer - Harley Davidson Prague. This analysis constitutes the basis for further improvement suggestions.
Klíčová slova:
Harley Davidson; komunikační strategie; marketingová strategie; communication strategy; Harley Davidson; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25696