Název:
Marketingové stratégie agentúry CzechTourism
Překlad názvu:
Marketing strategies of CzechTourism agency
Autoři:
Kováč, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá marketingovými stratégiami agentúry CzechTourism, ktorá je združením cestovného ruchu destinácie Česká republika. Cieľom práce je analyzovať tieto stratégie, a tým poskytnúť ucelený pohľad na marketingovú činnosť agentúry. Teoretická časť sa venuje tvorbe marketingovej stratégie všeobecne, špecifikám marketingu neziskových organizácií a destinácií cestovného ruchu. Praktická časť pozostáva zo situačnej analýzy destinácie Česká republika, predstavenia agentúry CzechTourism a analýzy jej marketingových aktivít.Práce se zabývá marketingovými strategiemi agentury CzechTourism, která je sdružením cestovního ruchu destinace Česká republika. Cílem práce je analyzovat tyto strategie, a tím poskytnout ucelený pohled na marketingovou činnost agentury. Teoretická část se věnuje tvorbě marketingové strategie obecně, specifikám marketingu neziskových organizací a destinací cestovního ruchu. Praktickou část tvoří situační analýza destinace Česká republika, představení agentury CzechTourism a analýza jejích marketingových aktivit.This thesis deals with marketing strategies of CzechTourism agency, the association of tourist destination The Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse these strategies in order to provide complete overview of marketing activities of the agency. The theoretical part focuses on the process of marketing strategy in general, specifics of "non-profit" organizations' marketing and marketing of tourist destinations. The practical part provides the situation analysis of The Czech Republic, the introduction of CzechTourism agency and analysis of its marketing activities.
Klíčová slova:
CzechTourism; marketingové strategie; marketingový mix; sdružení cestovního ruchu; SWOT analýza; association of tourist destination; CzechTourism; marketing mix; marketing strategies; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25423