Název:
Lázně a mladá generace
Překlad názvu:
Spa and young generation
Autoři:
Cholavová, Ivana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Hulanová, Magda (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na oblast lázeňství v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část si na začátku klade za cíl vymezit základní pojmy, uvést právní rámec vztahující se k tématu a uvést organizace zabývající se lázeňstvím. Zaměřuje se také na vznik prvních lázní na území Evropy a poté především na našem území. Významný podíl teoretické části tvoří informace o vztahu lázeňství a cestovního ruchu. Tato část je zakončena uvedením trendů, příležitostí a hrozeb do budoucna. Praktická část je zaměřena na analýzu současné nabídky lázní. Podstatná část práce se věnuje údajům získaným z dotazníkových šetření a ověřením na začátku stanovených hypotéz. Součástí je také reakce lázeňských subjektů na výsledky šetření. Výsledky práce mohou využít lázeňské subjekty pro rozšíření své nabídky, a tím oslovení dalších osob.This diploma thesis is focused on spa region in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical work's aim is to qualify basic concepts and to mention legal framework relating to the topic. The theoretical part is focused on foundation of first spas in Europe and mainly in our country too. The significant piece of this theoretic part contains some information about relation of tourism to spa. It is finished by mentioning trends, opportunities and threats in future. The practical part is focused on analysis of present spa offer. The significant piece of the practical part deals with the data acquired from questionnaires filled in by young people. The aim was to verify the statements mentioned at the beginning of the diploma thesis. The results can be useful for extension of spa offer.
Klíčová slova:
lázeňská nabídka; lázeňství; lázně; marketingový mix; mladá generace; balneology; marketing mix; spa; spa offer; young generation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26240