Název:
Politický marketing ve střední Evropě
Překlad názvu:
Political Marketing in Central Europe
Autoři:
Šanda, Jakub ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Prochazka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Politický marketing ve střední Evropě analyzuje jednak historická východiska, kulturní specifika, ekonomické, geografické a sociodemografické faktory, které ovlivnily rozhodování voličů v jednotlivých zemích, poukazuje na komunikace jednotlivých politických subjektů a rozebírá výsledky parlamentních voleb v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a prezidentských voleb v Rakousku a Polsku, které se konaly v roce 2010. Na základě zjińtěných skutečností predikuje dalńí pravděpodobný vývoj politických subjektů na politických scénách v jednotlivých zemích a určuje klíčové faktory, podle kterých se voliči ve volbách rozhodovali.Diploma thesis Political Marketing in Central Europe analyzes the historical background, culture specifics, economical, geographical and socio-demographical factors which are influencing voters' decisions in individual countries, mentions the communication of political parties and analyzes the results of parliamentary elections in the Czech Republic, Slovak Republic, Hungary, and presidential elections in Austria and Poland, which took place in 2010. Based on the findings the author tries to predict the probable further development of political parties in the political scenes in the country and identifies key factors of voters' decisions in each country.
Klíčová slova:
politické strany; Politický marketing; střední Evropa; Central Europe; Political Marketing; Political parties
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23331