Název:
Učebnicové zpracování tématu marketingový mix pro obchodní akademie
Překlad názvu:
Marketing mix - project of a textbook for business academies
Autoři:
Zatloukalová, Zuzana ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Mohrová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá učebnicovým zpracováním tématu marketingový mix pro obchodní akademie. Téma je zpracováno tak, aby studenti získali ucelené informace o dané problematice. Rozsahem téma spadá do druhého koncentrického okruhu. Návrh je tedy určen pro studenty vyšších ročníků. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část (učebnice, sbírka úloh) a praktickou část (výuka na obchodní akademii).The thesis deals with project of a textbook for business academies. The theme of the chapter of the textbook is marketing mix. The project is made in such a way the students get total information on these problems. The extant of the theme is intended for students of higher classes. The project consists of theoretical part (textbook, exercise book) and practical part (teaching at business academy).
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; obchodní akademie; propagace; sbírka úloh; učebnice; výrobek; výuka; business academy; exercise book; marketing mix; place; price; product; promotion; teaching; textbook
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26854