Original title:
Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.
Translated title:
Marketing and PR strategy for the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Authors:
Trávníčková, Tereza ; Postler, Milan (advisor) ; Šťastný, David (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.The bachelor thesis deals with marketing and public relations in the sphere of services, while theoretical knowledge is subsequently applied to the example of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou. The main goal of this thesis is to analyze existing marketing and PR strategy of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou and to suggest improvements for future based on this analysis.
Keywords:
marketing and commercial communications; marketing strategy; public relations; Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou; marketingové a komerční komunikace; marketingové strategie; public relations; Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26690