Název:
Marketing divadla
Překlad názvu:
Theatre marketing
Autoři:
Hajtol, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej stratégie v oblasti divadelného sektoru. Cieľom práce je analyzovať ako k marketingovému a obzvlášť komunikačnému mixu pristupujú divadlá, ktoré tvoria veľmi špecifický segment. Tejto problematike sa venujem v teoretickej časti. V praktickej časti sa zaoberám konkrétnym divadlom Comica Economica, ktoré pôsobí ako študentské amatérske divadlo na VŠE. V tejto časti rozoberám marketingový, a hlavne komunikačný mix divadla. Na základe tejto analýzy, dotazníkového prieskumu a analýzy SWOT navrhujem konkrétne kroky, ktoré majú pomôcť tomuto divadlu k zviditeľneniu.Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Této problematice se věnuji v teoretické části. V praktické části se zabývám konkrétním divadlem Comica Economica, které působí jako studentské amatérské divadlo na VŠE. V této části rozebírám marketingový, a hlavně komunikační mix divadla. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT navrhuji konkrétní kroky, které mají pomoct tomuto divadlu se zviditelnit.The thesis deals with problems of the marketing strategy in the theater sector. The main aim is to analyze, how theatres, which are very specific segment, access to the marketing and mainly to the communication mix. I deal with this issue in the theoretical part. In the practical part I analyze the concrete theater Comica Economica, which acts as an amateur student theater at the University of Economics. In this section I analyze the marketing and especially communication mix, of the theater. In consideration of this analysis of marketing mix, the questionnaire and SWOT analysis I formulate concrete actions to help this theater to come into the limelight.
Klíčová slova:
divadlo; internetová komunikace; komunikační mix; marketingový mix; SWOT analýza; comunication mix; internet comunication; marketing mix; SWOT analysis; theatre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24274