Název:
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Marketing strategy of a selected travel agency
Autoři:
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie, její zhodnocení a návrhy na zlepšení. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy marketingu, jsou vysvětleny principy strategického marketingu a charakterizován trh cestovního ruchu. Poté je analyzována marketingová strategie Zájezdy pro děti - CK Ivana Ježková. Na základě provedených analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie.The thesis is focused on analysis, evaluation and improvement proposals of a marketing strategy. First, basic marketing terms are defined, strategic marketing principles are explained and tourism market is characterized. Second, the marketing strategy of the travel agency Zájezdy pro děti - CK Ivana Ježková is analysed. On the basis of analyses the improvement of marketing strategy is proposed.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; marketing v cestovním ruchu; marketingová strategie; marketingový mix; trh cestovního ruchu; marketing in tourism; marketing mix; marketing strategy; tourism market; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26510