Název:
Analýza marketingových komunikací francouzské kosmetické značky na českém trhu
Překlad názvu:
Analysis of marketing communications of French cosmetic brand on the Czech market
Autoři:
Musilová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jadrná, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o komunikační strategii francouzské značky přírodní kosmetiky L'OCCITANE na českém trhu. Cílem práce je popsat komunikační mix, analyzovat dosavadní komunikace společnosti a stanovit možnosti zvýšení jeho efektivity a optimalizace. Teoretická část se zaměřuje na nástroje marketingového mixu, kam patří i propagace (marketingové komunikace). Následuje popis současného vývoje komunikací, komunikačního mixu a faktorů ovlivňujících optimální kombinaci jednotlivých komunikačních prvků. Pozornost je věnována kosmetickému průmyslu a jeho vývoji se zaměřením na Českou republiku. Praktická část seznamuje se společností L'OCCITANE, její značkou a produktem. Následně se zaměřuje na působení značky na českém trhu, popisuje a analyzuje nástroje jejího komunikačního mixu. Závěr nastiňuje budoucí směr a možná doporučení pomocí SWOT analýzy.This work discusses the communication strategy of French natural cosmetics brand, L'Occitane on the Czech market. The aim is to describe the communication mix, analyze previous communications and the possibility of increasing its efficiency and optimization. The theoretical part focuses on marketing mix tools, including promotion (marketing communications). The analysis describes the current communications development, communication mix and factors affecting the optimal combination of communication elements. Attention is also paid to cosmetic industry and its development, focusing on the Czech Republic. The practical part introduces L'Occitane, its brand and product. Then it focuses on brand performance on the Czech market, describes and analyzes the communication mix tools. The conclusion outlines its future direction and possible recommendations, using SWOT analysis.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingové komunikace; přírodní kosmetika; communications mix; marketing; marketing communications; natural cosmetics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26150