Název:
In store marketing z pohledu dodavatele
Překlad názvu:
In - store marketing from the point of view of the supplier
Autoři:
Süll, Szilvia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své práce se zaměřím na in-store marketing z pohledu dodavatele. V metodologické části se zmíním o krátké historie této formy reklamy, jak se vyvíjela a kam míří. Protože se jedná v našem případě o B2B segment, uvedu marketingový mix a porovnám se segmentem B2C. Uvedu technologické nástroje, které se v této oblasti používají, postupy přípravy prostředků, spolupráci s klientami, výrobní procesy. Podotknu nové trendy v součastnosti a to, co se může očekávat v budoucu. V praktické části představím společnost Willson & Brown, která již dlouhá létá působí v oblasti in -- store marketingu jako navrhovatel, výrobce a dodavatel POS materiálů. Popíšu výrobky firmy, technológie, které při výrobě požívá. Pomocí SWOT analýzy zjistím jaké jsou jeho silné a slabé stránky a jaké má příležitosti a ohrožení. Uvedu výzkum, která byla prováděna mezi klienty společnosti na Evropské úrovni a výzkum vyhodnotím. Pomocí SWOT analýzy a výzkumu od zadavatelů na konci doporučím společnosti řešení na to, jak by se mohla stát absolutním vedoucím na trhu POS materiálů na Evropské úrovni.In my thesis I focus on the in-store marketing from the perspective of the supplier. In the methodological section, I will describe a brief history of this form of advertising, how it developed and where it is going. Because we are in the B2B segment I will subscribe the marketing mix and compare it with the B2C segment. I will introduce the technological tools that are used in this field of business, procedures for the preparation of funds, cooperation with clients, production processes. I will observe the new trends in the present and introduce what to expect in the future. The practical part will present the company Willson & Brown, which has been for many years active in the in - store marketing business designer, manufacturer and supplier of POS materials. I will describe the company's products, technologies that are used in the production. Using the SWOT analysis, I will find out what the strengths and weaknesses of the firm are and what are the opportunities and threats that can challenge the company. I will usea research that was conducted among clients at European level and I will evaluate it. Using the SWOT analysis and the results from the research I will recommend a solution that can help the company grown and possibly lead the European POS market.
Klíčová slova:
In - store marketing; POS prostředky; Technologie a materiály; Trendy v oblasti POS; In - store marketing; POS materilas; Technologies and materials used; Trends in the POS business
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23328