Název:
Návrh marketingové strategie pro začínající malý podnik
Překlad názvu:
Recommended marketing strategy for a starting small company
Autoři:
Hanzlík, Radek ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stehlíková, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro začínající podnik, kterým je závodní dráha pro amatérské závody automobilů. Samotnému návrhu předchází teoretická část zaměřená na složky tvorby marketingové strategie a objasňující problematiku nových marketingových trendů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pro vlastní návrh marketingové strategie s přihlédnutím k výsledkům marketingového výzkumu provedeného pomocí dotazníku.This bachelor thesis deals with recommended marketing strategy for a starting small company, which business is based on renting cheap racing cars and racing circuit. The main objective of this thesis is to recomend marketing strategy which makes use of the latest marketing trends and takes into account results from marketing research based on questionnaire.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketing; marketing communication; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26848