Název:
Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Překlad názvu:
Viral marketing
Autoři:
Novotný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Blahut, Michael (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Primárním cílem této bakalářské práce je provést analýzu virálních prvků u vybraných virálních kampaní z České republiky i ze světa. Hodnocení zohledňuje získané teoretické znalosti o této problematice z první části práce. Na tomto základě je zaznamenán vývoj virálu, který v posledních letech prošel výraznými změnami. A to zejména díky velkolepému nástupu sociálních sítí, jako jednoho z nejpoužívanějších světových médií. Sekundární cíl práce je seznámit každého čtenáře s pojmem "virální marketing", jakožto s jedním z nejmodernějších trendů v oblasti internetového marketingu a rozšířit povědomí lidí o tomto nevypočitatelném, ale velmi účinném způsobu inzerce vlastní značky.The primary aim of this bachelor thesis is to analyze some viral factors of the chosen viral campaigns from the Czech Republic and also from the rest of the world. The assessment takes account of the acquired theoretical knowledge about this issue from the first part of the work. On the basis of these facts is recorded the development of the viral marketing which has changed a lot recently. Especially thanks to a spectacular arrival of social networks, as one of the most used medium in the world. The secondary aim of the work is to give every reader some new information about idea of "viral marketing", as one on the most recent trend in the sphere of Internet marketing. And of course broaden the people's awareness of this tricky but very effective way of advertising some brand.
Klíčová slova:
internetový marketing; reklama; sociální sítě; virální marketing; word-of-mouth; advertisement; Internet marketing; social networks; viral marketing; word-of-mouth
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26846