Original title:
Nové trendy v internetovom marketingu.
Translated title:
New trends in internet marketing.
Authors:
Vaľková, Alexandra ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Kocour, Vladimír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto diplomová práca popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a tiež nové trendy a nástroje používané v internetovom marketingu. Zároveň rieši otázku možného kolapsu Internetu v budúcnosti, popisuje varianty, ako by k nemu mohlo dôjsť a predkladá návrhy riešenia tohto problému. Diplomová práca ďalej obsahuje predpovede vývoja Internetu do roku 2030 a predpovede významných svetových agentúr týkajúce sa vývoja informačných technológií a technologických noviniek, ktoré môžu významne ovplyvniť sféru podnikania mnohých firiem na celom svete.Tato diplomová práce popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a rovněž nové trendy a nástroje používané v internetovém marketingu. Zároveň řeší otázku možného kolapsu Internetu v budoucnosti, popisuje varianty, jak by k němu mohlo dojít a předkládá návrhy řešení tohoto problému. Diplomová práce dále obsahuje předpovědi vývoje Internetu do roku 2030 a předpovědi významných světových agentur týkající se vývoje informačních technologií a technologických novinek, které můžou významně ovlivnit sféru podnikání mnohých firem na celém světe.This Master's Thesis describes the evolution of the Internet, its importance in marketing and new trends and tools used in internet marketing. It also deals with question of potential Internet collapse in future, describes variants of how it could happen and gives the suggestions to solve this problem, too. The Master's Thesis also includes forecasts of evolution of the Internet till 2030 and forecasts of major global agencies concerning the evolution of information technologies and technological news, which can significantly influence the entrepreneurial activity of many companies all over the world.
Keywords:
ad; collapse; forecast; Internet; internet marketing; tools; trends; Internet; internetový marketing; kolaps; nástroje; předpověď; reklama; trendy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26493