Název: Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Překlad názvu: The marketing strategy of Imperial Tobacoo CR, s. r. o.
Autoři: Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Nousek, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; Marketing; Marketing mix; Marketing plan; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28172

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73706


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet