Název: Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Překlad názvu: Types of eshops and promotion on the internet
Autoři: Kučera, Antonín ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Oganesjan, Narek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banner; copywriting; eshop; internetový marketing; internetový obchod; PPC; SEO; banner; copywriting; eshop; internet marketing; PPC; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27210

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73537


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet