Original title:
Podnikateľské prostredie, obchodné a kultúrne zvyklosti Andalúzie
Translated title:
Business environment, business and cultural specifics of Andalusia
Authors:
Šufliarská, Zuzana ; Gullová, Soňa (advisor) ; Klosová, Anna (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať podnikateľské prostredie Andalúzie, jej obchodné a kultúrne zvyklosti a poukázať na odlišnosti medzi týmto temperamentným regiónom a zvyškom Španielska. Práca je rozdelená do piatich hlavných kapitol. Prvá kapitola predstavuje Andalúziu z geografického a historického hľadiska a vysvetľuje jej administratívne členenie. Druhá kapitola popisuje politické a právne prostredie Andalúzie. Tretia kapitola je venovaná ekonomickej situácií a zahraničnému obchodu tohto regiónu. Štvrtá kapitola analyzuje technologické prostredie Andalúzie a posledná kapitola popisuje obchodné a kultúrne zvláštnosti a zoznamuje čitateľa so zvykmi a tradíciami tohto španielskeho regiónu.Cílem této bakalářské práce je analyzovat podnikatelské prostředí Andalusie, její obchodní a kulturní zvyklosti a poukázat na odlišnosti mezi tímto temperamentním regionem a zbytkem Španělska. Práce je rozdělená do pěti hlavních kapitol. První kapitola představuje Andalusii z geografického a historického hlediska a vysvětluje její administrativní členění. Druhá kapitola popisuje politické a právní prostředí Andalusie. Třetí kapitola je venována ekonomické situaci a zahraničnému obchodu tohoto regionu. Čtvrtá kapitola analyzuje technologické prostředí Andalusie a poslední kapitola popisuje obchodní a kulturní zvláštnosti a seznamuje čtenáře so zvyky a tradicemi tohito španělského regionu.The aim of this bachelor thesis is to analyze the business environment of Andalusia, its business and cultural specifics and to mention the differences between this temperamental region and the rest of Spain. Thesis is divided into five main chapeters. The first chapter intruduces Andalusia from the geographical and historical point of view and explains its administrative divisions. The second one describes its political and legal environment. The third chapter talks about the economic situation and international business of Andalusia. The fourth chapter analyzes the technological environment and the last one contains business and cultural specifics and familiarizes the reader with customs and traditions of this Spanish region.
Keywords:
Andalusia; business environment; business specifics; cultural specifics; Andalusie; kulturní zvyklosti; obchdní zvyklosti; podnikateľské prostředí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25577