Název:
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Překlad názvu:
Utilization of online marketing on the market of riding equipment
Autoři:
Richterová, Helena ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce byla vytvořena s cílem zjistit význam on - line marketingu a jeho uplatnění na trhu jezdeckého vybavení. V první části práce jsou vysvětleny všechny klíčové pojmy a slova sloužící jako relevantní podklad pro praktický výzkum. Druhá část je založena na hodnocení výsledků dvou dotazníků. První dotazník je určen pro zákazníky nakupující jezdecké vybavení. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jejich vztah a postoj k internetové reklamě a obecně internetovému marketingu. Druhý dotazník je určen pro společnosti zabývající se prodejem jezdeckého vybavení a jeho hlavním cílem je identifikovat přínosy zavedení on - line marketingu do prodeje jezdeckého vybavení. Závěr práce obsahuje celkové hodnocení výsledků výzkumu, shrnutí současné situace a krátkou prognózu budoucího vývoje on - line marketingu na trhu jezdeckých potřeb. Hodnocení je uvedené jak z pohledu zákazníků nakupujících jezdecké vybavení a tak i z pohledu firem, které ho prodávají.This bachelor thesis was created with the aim to determine the importance of online marketing and its application in the market of riding equipment. In the first part of the thesis all key concepts and words used as a relevant basis for practical research are explained. The second part is based on the evaluation of two questionnaires. The first questionnaire is intended for people buying riding equipment. The aim of this questionnaire is to find out their relation to Internet advertising, Internet marketing. The second questionnaire is designed for companies selling riding equipment and its main aim is to identify the benefits of implementing an online marketing to the sale of riding equipment. In conclusion, there is overall evaluation of the current situation of the online marketing in the market of riding equipment. The evaluation is from the perspective of customers buying riding equipment and also from the companies point of view .
Klíčová slova:
internetový uživatel; nákup přes internet; on - line marketing; internet shopping; internet users; online marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25793