Název:
Nové trendy v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
New trends in marketing communication
Autoři:
Janda, Tomáš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o nových trendech v marketingové komunikaci. Hlavní pozornost je věnována internetovému marketingu, především PPC reklamám, webu 2.0 a sociálním sítím. Zmíněn je zde také guerilla marketing, jeho praktiky a druhy reklamních kampaní. V praktické části jsou srovnány tři různé PPC reklamní kampaně a vyhodnocena jejich efektivita a popis guerilla kampaní se zaměřením na úsporu nákladů.This thesis analyzes new trends in marketing communication. The main focus is on internet marketing which includes pay per click ads, web 2.0 and social networks. The second part describes guerilla marketing and its characteristic practices used during advertisement campaigns. The practical part compares three different PPC advertisement campaigns. I have also evaluated their effectivity and described the guerilla marketing focused on costs reduction and economy.
Klíčová slova:
Guerilla marketing; Marketingová komunikace; Pay per click reklama; Virální marketing; Guerilla marketing; Marketing communication; Pay per click advertisment; Viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27464