Název:
Komunikační strategie neziskových organizací
Překlad názvu:
Communication Strategy of Non-profit Organizations
Autoři:
Vanišová, Marcela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií neziskových organizací. Její první část je věnována neziskovému sektoru v České republice- mimo jiné jeho funkcím, legislativnímu vymezení a cílům neziskových organizací. V druhé kapitole se autorka soustředí na marketing a marketingový mix aplikovaný na neziskové organizace, přičemž mixu komunikačnímu je ponechána samostatná třetí kapitola. Poslední, praktická část práce se věnuje organizaci Amnesty International, a to především její české sekci a prostředkům, které využívá pro komunikaci s veřejností. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a průzkumu veřejného mínění zhodnotit současnou komunikační strategii české sekce mezinárodní organizace Amnesty International.This bachelor's thesis copes with the topic of the communication strategy of non-profit organizations. The first part of the work concerns the non-profit sector in the Czech Republic- apart from other topics, it focuses on its functions, legislative framework and the aims of the non-profit organizations. In the following part the author focuses on the marketing and the marketing mix applied on non-profit organizations. The third chapter is reserved exclusively for the communication mix problematic. The last part- the practical one- deals with the organization Amnesty International, emphasizing particularly its Czech section and the means it uses to communicate with the public. The ultimate goal of the work is to assess the communication strategy of the Czech section of Amnesty International, this being based on the theoretical frame and supported by the public opinion survey.
Klíčová slova:
Amnesty International Česká republika; komunikace; komunikační prostředky; marketingový mix; nezisková organizace; neziskový sektor; public relations; Amnesty International Czech Republic; communication; communication means; marketing mix; non-profit organization; non-profit sector; public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25939