Original title:
Kvalita lázeňských služeb a možnosti jejich zlepšování
Translated title:
The quality of spa services and possibilities of their improvement
Authors:
Issentayeva, Alma ; Kořánová, Helena (advisor) ; Sára, Jaroslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality služeb v oboru lázeňství. Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve wellness hotelu Prezident a navrhnout vedení hotelu možnosti ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části uvádím pojetí kvality služeb, důvody zájmu o kvalitu, obecnou definicí kvality lázeňských služeb a nástroje řízení kvality. V aplikační části se má pozornost obrátila na uvedení praktického příkladu služeb v lázeňství a to na provozu wellness hotelu Prezident v Karlových Varech. Popisuji historii vzniku hotelu, uvádím základní údaje o nabízených službách a jejich specifikaci a výsledky dotazníkového šetření spokojenosti klientů. Finální a nejdůležitější části mé práce jsou možné návrhy ke zlepšení kvality služeb.This thesis analyzes the quality of the spa services. The aim of this paper is to assess the quality of the services provided in the wellness hotel President and to propose to the hotel management options to improve the services.
Keywords:
customers' sattisfaction; Quality management; spa & wellness; lázeňství; Management kvality; spokojenost klientů
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27276