Název:
Měření a zvyšování efektivity internetových kampaní
Překlad názvu:
Measuring and improving effectiveness of internet campaigns
Autoři:
Zdarsa, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Krátká, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vyhodnocením efektivity internetových kampaní. V začátku práce jsou představeny jednotlivé kanály internetového marketingu a nejpoužívanější obchodní modely internetového marketingu. V další části je kladen důraz na stanovení cílů kampaní před spuštění internetové kampaně. Představeny jsou i nejrozšířenější nástroje webové analytiky včetně technologických úskalí a správného postupu při vyhodnocování kampaní. Cílem diplomové práce je ukázat výrazný rozdíl vyhodnocení efektivity kampaní podle přístupu k atribuci konverzí. Vedlejším cílem diplomové práce je ukázat, že internetový marketing není tak dobře měřitelný, jako se o něm často mluví.Master's thesis deals with the evaluation of the effectiveness of internet campaigns. Theoretical and methodological part of the thesis presents online marketing channels and business models widely used in Internet marketing, setting right goals before the campaign launch and the most used web analytics tools, including technological difficulties and the correct procedure for evaluating campaigns. The practical part of the thesis describes a significant difference in the evaluation of the effectiveness of internet campaigns by using the multitouch attribution. A secondary aim is to show that internet marketing is not well measured as marketers think.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketing; webová analytika; internet marketing; marketing; web analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28657