Název:
Multifunkční marketingový význam výtvarného projektu
Překlad názvu:
Multifunction importance of visual marketing project
Autoři:
Nestrojilová, Daniela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analýza marketingových souvislostí a společenských dopadů kulturního a výchovného projektu, realizovaného občanským sdružení, či jinou neziskovou organizací. Práce v sobě zahrnuje pojmy jako například event marketing, sociální marketing a jiná, k praktické části potřebná vysvětlení. Diplomová práce pojednává z praktického hlediska o fázích projektu, při čemž popisuje první fázi, která byla již uskutečněna, a předkládá návrh na realizaci dvou zbylých fází, které se plánují uskutečnit na podzim roku 2011. Tento projekt je zajímavý tím, že se v něm prolíná aspekt výchovný a kulturní s dosažením obecně prospěšného cíle. Nakonec je zde uvedena analýza tzv. sondy do spotřebitelského vnímání, a to na základě požadavků sponzora projektu.The aim of this work is to analyze the marketing context and social impact of cultural and educational project implemented by civil associations or other nonprofit organizations. It also includes an explanation of event marketing, social marketing and other expressions needed for the practical part. The thesis deals with from practical point of wiev about phases of the project with description of the first phase, which was already carried out and presents the proposal to implement the remaining two phases, which are planned to be put into effect in the autumn of 2011. The project is interesting because it blends educational and cultural aspect with the achievement of non-profit goals. Finally, there is an analysis of so-called probe into the consumer environment based on the requirements of the sponsor of the project.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; nezisková organizace; sociální marketing; výchovný a kulturní projekt; educational and cultural project; marketing research.; non-profit organization; social marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28654