Název: Analýza vybrané obchodní značky
Překlad názvu: The analysis of the selected brand
Autoři: Komarova, Alisa ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; finanční krize; LVMH; marketingový mix; portfolio firem; trh luxusního zboží; výzkum trhu; analysis; company portfolio; financial crisis; luxury market; LVMH; market research; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72503


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet