Název:
Ochrana Olympijské Symboliky v Komerčních Komunikacích
Autoři:
Rodiucov, Vadim ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce pokrývá problematiku ochrany olympijské symboliky v České Republice. První část je věnována teoretickému základu. Po stručném popisu marketingových komunikací následuje rozbor právních předpisů chránících Olympijskou symboliku na území ČR. V druhé části - praktické, jsou popsány případy narušení práv Olympijských symbolů a závěr je věnován právnímu hodnocení probíhajícího sporu mezi Českým Olympijským Výborem a Budějovickým Budvarem.
Klíčová slova:
komerční komunikace; ochrana olympijské symboliky; olympijské symboly; olympijský marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2182